01 de desembre 2006

Els dinosaures tornen a extingir-se!!

Al llarg del darrer mes, els dinosaures han tornat a la "vida" al nostre centre.

Durant aquests dies hem aprés a conèixer-los una mica millor. De vegades ha estat divertit, d'altres potser no tant.




Ara ha arribat l'hora de la seva nova extinció i amb ella la de les opinions:

Ens ha agradat aquest projecte?

Fem un últim esforç i diguem tres coses que ens hagin agradat i tres coses que no ens hagin agradat...
Les vostres opinions són importants per a seguir millorant projecte a projecte!!
L'equip de profes de projectes

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola soc Rubén S. Lo que no m’agrada del la activitat a sigut les mesures amb el dinosaures lo que mes m’agrada el de los fosils i buscar informació per lo del l’ultima activitat.

Anònim ha dit...

m'ha agradat el puntijisma
no m'ha agradat les fixes on tenia que situar on viuen
m'ha agradat el fosil
no m'ha agradat escriura el final delconta del gedeon





ainoa

Anònim ha dit...

Hem treballat en un projecte sobre els dinosaures, el projecte ha estat bè pero una mica avorrit perquè sempre era el mateix.
Al treball cada persona ha explicat el tema que li tocava, per exemple, a mi em va tocar fer el tema dels ous...
He après a dividir cada grup de dinosaures, i he après la vida quotidiana dels dinosaures, tambè em vist un video, i desprès vam tenir q fer un guió de la pel.licula.

Aitor López

Anònim ha dit...

La meva opinio del proyecta dels dinosaures

M’ha agradat molt per que feien fitxes i coses molt dibertides. Fa poc ban fer un fosil de un cap, duna pota etc… . I tanbe bam fer un dibuix de punteixat. Ma agradat molt el proyecte!!!!

erik

Anònim ha dit...

Tres cosas positivas del projecte.

1-perque he après el que menjaven els dinosaures
2-perque me divertit fent els fòssils
3-he a après lo que era un fòssil de dinosaure
4-a sigut divertit passar el grams a quilograms i saber lo que era una tona


Tres cosas que no m’han agrada

1-que no he vingut molt a clase
2-que els dinosaures no m’agraden
3-que els dinosaures tenen la pell rugosa y em dan fàstic
carmen y eli

Anònim ha dit...

A mi m’ha agradat perquè es entretingut i ha estat molt bé també perquè hem fet treballs manuals com els fòssil i el puntillisme.

Hem après moltes coses dels dinosaures, per exemple
- els noms
- l’època en que existien
- quan milions de anys fa que es van extingir
- que eren si carnívors o herbívor
- si eren bípedes o quadrúpedes
- quantes maneres de desplaçar-se tenien
- com es reproduïen
- com eren les lluites entre ells
- i com atacaven si anaven en grups o sols i tot això esta molt bé.

I no m’ha agradat sortir a explicar a la pissarra la làmina, perquè em donava una mica de vergonya, també se m’ha fet una mica llarg tant parlar de dinosaures només
Dani Marco

Anònim ha dit...

El que mes m’ ha agradat: Es el video que hem fet cadascu de nosaltres jo he et el video del stegosaure. Desprès hem grabat i també hem fet un conté del sro. Gideon. Hem fet un fóssil com si fos que l’ haguéssim trobat nosaltres.

El que menys m’ ha agradat: Són les activitas de matemàtiques.
samuel f.

Anònim ha dit...

A mi del projecte m’agrada quan fem servir els ordinadors per treballar alguna cosa.

Del projecte trobo interessant el tema perquè explica coses sobre els dinosaures:
- Com es van extingir,
- com vivien
- com eren i
- com es aparellen.

L’activitat que més m’ha agradat va ser quan vam veure el vídeo sense veu i posar veu

I també m’agrada la activitat del puntillisme i el fòssil

i hem jugat el puzle i el recupera aus i munta esquelets de dinosaure pero en general m’ha agrada tot sobre la vida dels dinosaures.
A mi del projecte m’agrada quan fem servir els ordinadors per treballar alguna cosa.

zakariae

Anònim ha dit...

A mi m’ha agradat perquè es entretingut i ha estat molt bé també perquè hem fet treballs manuals com els fòssil i el puntillisme.

Hem après moltes coses dels dinosaures, per exemple
- els noms
- l’època en que existien
- quan milions de anys fa que es van extingir
- que eren si carnívors o herbívor
- si eren bípedes o quadrúpedes
- quantes maneres de desplaçar-se tenien
- com es reproduïen
- com eren les lluites entre ells
- i com atacaven si anaven en grups o sols i Ami m’ha agradat aquest projecte per que es interessant. però s’ha fet una mica pesat, al menys per mi. Ami m’ha agradat perquè em buscant informació a internet i hem buscat a llibres, hem vist vídeos de dinosaures i hem jugat també als jocs de dinosaures. Hem fet varis trencaclosques de dinosaures i hem fet un fòssil .A mi el que no m’ha agradat ha estat fer la cara punt a punt per que no me sortia gaire bé. bé.

I no m’ha agradat sortir a explicar a la pissarra la làmina, perquè em donava una mica de vergonya, també se m’ha fet una mica llarg tant parlar de dinosaures només
ricardo

Anònim ha dit...

M’ha agradat molt. perque m’agraden els dinosaures.
La pimera part m’agradaba molt perque teniem parts que tractaba de quan media.
De com menjaven, de com vivien. El velociraptor era un animal rar perque tenie plumes en el coll de culors i al cap tambe i es ulls els tenia com de color groc.
Ni abia coses que no me surtien. Els dibuisaben eren bunics i
I quan el meu pofe m’ha dit que surti ala pisara a llegir la làmina em donaba bergoña pero le teniem que fer perque son normes solamen sabia una.


juan josé

Anònim ha dit...

M’agrada el projecte dels dinosaures.

Perquè amb sembla molt interessant la vida dels dinosaures com es van extingir, com eren, on vivien ...

Les activitats que mes m’agrada ha sigut fer un pòster que explica com eren els dinosaures.

En el projecte hem fet fòssils i una exposició dels dinosaures. No m’agrada això dels fòssils.

Alex carrasco

Anònim ha dit...

Aquest projecte ha sigut divertit perquè hem fet moltes activitats.
A mi m’ha agradat la pel·lícula que teníem que separar en plans, escenes i desprès fer una narració per posar la veu a la pel·lícula. També m’han agradat les activitats que hem fet perquè eren divertides (les que tenien una imatge i tenies que explicar el que passava). He après moltes coses que no sabia dels dinosaures, com per exemple: el mascle li tenia por a la femella, que es menjaven uns als altres(els que eren carnívors) ...
L’activitat que no m’ha agradat ha sigut el pòster que hem fet, perquè no tenia molta informació que posar. Aquest projecte s’ha fet una mica pesat, perquè hem treballat molts dies sobre els dinosaures.
Pakita

Anònim ha dit...

Aquest projecte m’ha agradat per què hem teballat amb els dinosaures i es molt divertit, pero s’ha fet una mica pessat. Ha durat molt i hem tingut que buscar molta informació.
A mi m’ha agradat la pel-licula que vam descriure i que teniam que analitzar les escenes i posar veu. També muntar els dinosaures i les activitats que teniam que omplir les fitxes.
El que menys m’ha agradat ha sigut explicar el poster.
Samara.

Anònim ha dit...

Hola, em dic Brayan i sóc de 1r. El que més m'ha agradat ha sigut quan vam buscar imatges de dinosuares als videojocs i el treball amb les Tones i els kilograms.

Anònim ha dit...

Hola, em dic Aarón T. i sóc del Badalona 9.

A mi m'ha agradat el projecte dels dinosaures: m'ha agradat el que hem fet a l'ordinador de buscar imatges i posar-les al Power Point i després escriure con està feta aquesta imatge, si és de veritat o de mentida, si són protagonistes disfressats, si són dibuixos animats...